یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

استکبار غافل‌گیر شد

چهارشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۴۳ ق.ظ


----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------


کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 14.8 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 4.5 MB

نماهنگی درباره غافلگیری استکبار از بیداری اسلامی منطقه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۲۵
mohammad hossein

نظرات  (۲)

۰۵ تیر ۹۰ ، ۰۷:۵۹ احسان قنادیان
سلام دوست و برادر عزیز
وبلاگتون بسیار عالیه معلوم خیلی کار شده
من دلم میخواهد نظرم را به صورت نوشته بگویم
بنده اگر جنگ بشود با افتخار شرکت میکنم
من شمارا لینک کردم شما هم اگه صلاح دونستید بنده رو لینک کنید.
"نهضت"
۲۹ خرداد ۹۰ ، ۰۹:۳۷ ایران توانا
سلام خسته نباشید. اگه دوست داشتید به وبلاگم سر بزنید یا لینک کنید اگر لینک کردید خبر دهید، تا وبلاگ شما با نامی که خواهید گفت لینک شود.* باتشکر * وبلاگ من : ایران توانا آدرس وبلاگ من : www.fraeesi.ir مطالب داغ داغ را از دست ندهید ! علمی . جدیدترین دستاوردهای ایران . ایران 1404

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی