یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

اُلمپیک

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۱۴ ب.ظ

شاید همه ی ماه محرم رو دوست داشته باشیم ،تو محرم مشکی بپوشیم،بریم عزاداری ،دسته یا اینکه یه دهه به حرمت عزای امام حسین موسیقی گوش ندیم 

که همه ی این ها خیلی هم خوب و پسندیده است 

اما حواسمون باشه 

نه 

اول بذارید آخرش رو بگم 

محرم المپیکه

آره حواسمون باشه که عزاداری برای امام حسین مثل المپیکه 

امیر تعبیر زیبایی کرد "محرم مثل المپیک میمونه"

حالا چراش اینجاس

اگه ماه رمضون و روز های دیگه سال رو بخوایم مثال بزنیم شاید شبیه باشن به بازی های جام جهانی رشته های مختلف که هر سال برگزار میشه ،خیلی ها هم فرصت حضور توش رو دارن یه جورایی همون صفت "رحیم " بودن خدا که همه رو شامل میشه 

اما امان از اشک و نوکری برای حسین 

تو المپیک بهترین ها و هر چهار سال یه بار ...! 

همه آرزوشو دارن 

مدال که بماند ،حتی حضور 

اینجاست که میرسیم به "رحمانیت" 

فقط مال آدم های خاصِ 

مال اونایی که تمرین کردن 

از بین اونایی هم که میان فقط یه تعداد طلا میگیرن 

طلا تو مشت اوناس که اردو های آمادگی خوب داشتن، اونایی که چلّه گرفتن ...

اونایی که ...

بماند ...

فقط حواسمون باشه وقتی این دوره هم تموم شد، دوپینگی نباشیم یه وقت مدال رو ازمون پس بگیرن !

پـ.نـ. :: دوپینگی کسیه که یه دوره کوتاه رو فرمه مثلا 10 روز 


حـــسین جـــان؛

خادم و بانی و مــداح چه فرقـــی دارد؟

من فــقـط حاجـــتم این اســت که نوکر باشم ...

خونمون - اردوی آمادگی برای المپیک 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۱
1mim-2ta-h

طلا تو مشت

نظرات  (۲)

سلام.
مطلب خوبی بود.با اجازتون این مطلب رو تو وبلاگ خودم کپیکردم.
یا علی
۰۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۵ علیرضا رحمت آبادی
بوی محرم می آید.
به وبلاگ ماهم سری بزنیدونظربدهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی