یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

انتخاب نماینده من

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۵:۱۳ ب.ظ

حضرت آیت الله خامنه ای ضمن اعلام ملاک های انتخاب نماینده برای مجلس شورای اسلامی فرمودند: مردم توجه باید داشته باشند که تبلیغات رنگین و متنوع ملاک نیست، وعده‏های غیر عملی ملاک نیست.

من با خود نماینده‏های محترم در دوره‏های مختلف وقتی مواجه شدم، به این‏ها گفتم: آقایان و خانم های نماینده! وظیفه‏ نماینده این نیست که وعده‏ عمرانی و فلان پروژه، فلان کار را در منطقه انتخابی خود به مردم بدهد، این‏ها کار اجرایی است، کار دولت است.

وظیفه‏ نماینده این است که بتواند قانون مورد نیاز کشور را پیدا کند، آن قانون را جعل کند. وقتی قانون شد- یعنی قاعده‏ای گذاشته می‏شود- دستگاه‏های اجرایی و قضایی مجبورند بر طبق قانون عمل بکنند و عمل می‏کنند.

وعده‏های غیر عملی دادن، وعده‏های بزرگ دادن، این‏ها ملاک نیست؛ باید مردم توجه کنند؛ گاهی علامت منفی هم هست. از طرف علاقه‏مندان به نامزدهای انتخاباتی گوناگون، بداخلاقی‏های انتخاباتی، شایسته‏ ملت ما نیست، تهمت زدن آدم‏های مومن را، مصونیت‏دار از لحاظ اسلامی و شرعی را، در معرض هتک آبرو قرار دادن در شب‏نامه‏ها، در مطبوعات، در پایگاه های اینترنتی و غیره، این‏ها اصلا مصلحت نیست.

من به طور جد از همه کسانی که نسبت به نامزدهای مختلف علاقه‏مندی‏ای دارند، درخواست می‏کنم، اصرار می‏کنم که این علاقه‏مندی خودتان را از راه تخریب دیگران، اهانت به دیگران، متهم کردن دیگران نشان ندهید.

هرچه می‏خواهید، از نامزد مورد علاقه‏ خودتان تمجید کنید، تعریف کنید اما دیگران را تخریب نکنید. این علامت بدی است. بعضی جاها در دنیا معمول است اسرار خانوادگی یکدیگر را برملا می‏کنند، عکس های پنهانی از هم می‏گیرند، افشا می‏کنند.

خوب، همان هایی هستند که وقتی هم رفتند مجلس- دیده‏اید در تلویزیون- سر یک مساله‏ای می‏افتند به جان هم، با مشت و لگد باهم رفتار می‏کنند! اینکه امتیاز برای نماینده نیست.

آنچه که در مورد انتخابات باید به یاد مردم عزیز ما باشد، آماده شدن برای حضور همه‏جانبه و گسترده در انتخابات و کوشش کردن برای شناساییِ اصلح و مراعات کردن رفتارهای انتخاباتی است.

* از بیانات رهبر معظم انقلاب در اجتماع مردم یزد (دوازدهم دیماه 1386)

منبع: ایرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی