یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

تجربه ی جام جهانی

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶ ب.ظ

نگاه من به جام جهانی از ابتدا به عنوان یک رویداد فراگیر که جمعیت زیادی رو در دنیا به خودش درگیر میکنه ویژه بود.

مطمئن بودم که از این مقطع در بحث محتوا میشه بازخورد خوبی گرفت .

از ابتدای فروردین 97 پیشنهاداتی بصورت شفاهی و کتبی جهت برنامه ریزی و پوشش رویداد های جام جهانی به مسئول مستقیم و بقیه بچه ها که در تصمیم گیری تاثیر گذار هستند مطرح کردم .

همگی موافق بودن و تنها نکته ای که بود بیشتر سمت مسئولین برنامه ریز اولویت سایر کار ها بالاتر بود و تصمیم سازمانی درموردش گرفته نشد .

کانال جام جهانی رو درست کردم و یک سری دسته بندی هایی که در ذهنم بود ایجاد کردم . از نظر خودم حواشی تماشاگران و تیم ملی و در رتبه بعدی خلاصه بازی ها اهمیت داشت .

پیش از شروع جام جهانی کانال مربوط از نظر تعداد و محتوا غنی شد و آرشیو  وقایع مهم سال های گذشته رو قرار دادم .

چند روز منتهی به شروع بازی ها ویدیو های سال های قبل رو با تیتر های عمومی گذاشتم مثلا افتتاحیه جام جهانی 2014 رو با تیتر " فیلم کامل افتتاحیه جام جهانی" گذاشتم یا فیلم بازی ایران و پرتغال 2006 رو با عنوان " خلاصه بازی ایران پرتغال در جام جهانی " یا حتی فیلم گلی که اون سال خورده بودیم رو با عنوان " گل اول پرتغال به ایران " 

البته همین ویدیو ها رو با تیتر ها و ادبیات مختلف به دفعات بارگزاری کردم .

افتتاحیه جام جهانی همانا و رشد چشمگیر ورودی سرچ به دیدستان همانا 

حتی خودم هم فکرش رو نمیکردم اینجوری بشه 

همون ویدیویی که تیتر زده بودم باعث شده بود که کلمه ی کلیدی افتتاحیه جام جهانی برای دیدستان اعتبار بالایی داشته باشه هم خودش بازدید خوبی داشت هم ویدیو اصلی که قرار داده شد بازدید خوبی گرفت 

روز افتتاحیه تغییرات نسبت به روز قبل به این شکل بود

  search input : 18500 to 53370 | pageviews :62160 to 168404 | active user  : 32114 to 78981 | new users : 24601 to 66921

روز دوم جام جهانی و همزمان با بازی اول ایران با مراکش ورودی جست و جوی این بازی به ورودی جست و جو برای فیلم افتتاحیه اضافه شد 

  search input : 53370 to 64843| pageviews :168404 to 198987| active user  : 78981 to 90344| new users : 66921to 75863

این روند در روز های بعدی که اتفاق خاصی رخ نداده بود موجب رشد حدود 30 درصدی همه شاخص ها شد

برای بازی دوم ایران با اسپانیا  در روز 7 جام همون روند بارگزاری پیش از موعد ویدیو ها انجام شد و با برنامه ریزی کاملا خود مختار 4 نفر از اعضای تیم دیدستان برای پوشش آنلاین و مستقیم بازی توی شرکت موندیم

 

ورودی ها به شکل زیر بود 

  search input : 25958 to 41235| pageviews :92688 to 143523| active user  : 43226 to 61811| new users : 32860 to 49940

در روز های بدون اتفاق و بازی سایر کشور ها رشد 30 درصدی نسبت به قبل از جام جهانی همچنان برقرار بود

برای بازی سوم ایران با پرتغال همون روند بارگزاری پیش از موعد ویدیو ها باز هم  انجام شد با این تفاوت که تیمی متشکل از نماینده های هر واحد با برنامه ریزی مدون تر نسبت به قبل توی شرکت مستقر بود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۶
1mim-2ta-h

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی