یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

خدا رو بهم اثبات

چهارشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۵۴ ق.ظ
14 سالش بود، اومد تو چادرم ، گفت برادر علی ; خدا رو بهم اثبات کن منم خیلی برهان اوردم ولی قبول نکرد وگفت من راضی نشدم. گذشت و توی کوه های کردستان دور خوردیم ،همه اسیر شدیم به جز این بچه 14 ساله ،فرار نکرد، اومد سمتمون برای نجات ما ،15 عراقی ریختن سرش، هر کدوم نصف خشاب تو تنش خالی کردن وشهیدش کردند
آروم خوابید وبا نگاه معصومش به من گفت برادر علی خدا یعنی این نه اونی که تو دنبالشی

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------


----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------


دانلود آهنگ فوق العاده (( مام وطن )) اثر محسن چاووشی

نظرات  (۲)

میون نوشته های اخیر ، این یکی عجیب دلچسب بود.
۲۵ خرداد ۹۱ ، ۱۹:۰۷ همین نزدیکی
سلام با مطلبی تحت عنوان > بروزم و منتظر نظرات سازنده شما هستم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی