یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

شرمنده ...

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

فاجعه ای در راه است
داعش
کوبانی هم سقوط کرد
طلب عفو کنید برای گناهان آدم تا قیامت
سر راخم کنید و عاجزانه بخواهید
شاید ببخشد
بفرستد
آنکس که باید را ....
الهی العفو

==========

گفتم فاجعه
یقینا بی گناهی کشته می شود
یقینا ناموسی به اسارت گرفته میشود
و یقینا های دیگر ...

یک بار بس بود همه ی این ها...
مظلومی آن سوی دنیا که نه ‌،بیخ گوشمان ...
نمردیم از غصه؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۶
1mim-2ta-h

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی