یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

سپاه تیم رسانه ای ندارد؟

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۲۷ ق.ظ

رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 با همه ی دستاورد هایش در حال اجرا است 
من هم به عنوان یک ایرانی سراسر وجودم مملو از غرور میشه وقتی قدرت تدافعی نیروهای مسلح کشورم رو میبینم 
اما امروز 
بخش دریایی این رزمایش به صورت زنده از طریق شبکه خبر و پرس تی وی پخش شد 
در یک کلام 
پوشش رسانه ای اون افتضاح بود 
محل قرار گرفتن دوربین ها این حس رو به آدم منتقل میکرد که یک مشت آماتور در حال فیلم برداری هستن 
گاهی فقط آب دریا مشخص بود ،گاهی نقاط سیاه که معلوم نبود چی هستن،گاهی کف هلیکوپتر و پاهای خلبان رو میدیدی، مهم ترین صحنه های پرتاب و اصابت راکت ها رو چندین ثانیه بعد فقط دودش رو میدیدی 

**یکی از اهداف بزرگ این رزمایش انهدام ماکت ناو هوا پیمابر بود ، که به لطف مصاحبه بی موقع خبرنگار با فرمانده سپاه فقط صدای اون رو شنیدیم و در آخر لاشه ی ناو رو بعد از چند دقیقه دیدیم 

*** جایگاه مدعووین رو که نگو دلم خونه 
هر کس هر کاری دلش میخواست میکرد ، راه میرفتن ، میوه پذیرایی میکردن ، یکی چفیه انداخته بود ، یکی کلاه گذاشته بود یکی نذاشته بود ، با هم حرف میزدن طوری که صدای همهمه شنیده میشد 

خلاصه ی خلاصه افتضاه بود ...!
کاش پخش زنده نداشت 
کاش ما هم یک کم بفهمیم نقش تبلیغات رو 
بفهمیم عقل همه تو چشماشونه 
کاش یه تیم تشریفات حرفه ای داشته باشیم 
کاش فرماندهان 4 تا فیم تبلیغاتی تسلیحات آمریکایی ها رو ببینن که چجور آدم رو اغوا میکنه 

کاش...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۶
1mim-2ta-h

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی