یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

کاشوب سایت دانلود مداحی محرم

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۴ ب.ظ

ایام عزاداری اباعبد الله الحسین و محرم 1400 با وجود تمام سختی های شرایط شیوع چند باره بیماری منحوس کرونا به شکر خدا و با درایت اقشار و هیئت های مذهبی مختلف به رسم هر ساله عزادارن ایرانی برگزار شد. در این بین هیئت های پیشتاز با تدارک محل های وسیع و سرباز اقدام به برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در سوگ امام حسین علیه السلام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی کردند. وجه تمایز برگزاری هیئت ها در این سال های اخیر پوشش تصویری و انلاین در بستر های مختلف اینترنت و اپلیکشین های اختصاصی این مراسم ها بود. با وجود پوشش همه جانبه اما طبعا دسترسی و استفاده از تمامی محتوای سروده شده در رثای امام حسین و یاران با وفایش به یک باره و در یک وب سایت برای هیچ یک از این مجموعه ها مقدور نبوده و نیست . در این بین سایت های دانلود مداحی محرم 1400 امکان دسترسی به این محتوا  را فراهم کرده اند که کاشوب، سایت دانلود مداحی محرم 1400 یکی از بهترین ها و بروزترین ها در ارائه مداحی های محرم امسال به شمار می آید.

 

کاشوب سایت دانلود مداحی محرم 1400 رسانه اهل بیت

وب سایت مداحی کاشوب با نام رسانه اهل بیت با جمع آوری دقیق،بروز و دسته بندی شده و به لحظه مداحی های جدید محرم 1400 خوانده شده توسط مرثیه سرایان امام حسین امکانی مناسب برای دسترسی و دانلود مداحی های محرم امسال را برای محبان اهل بیت فراهم کرده است.

کاشوب بر گرفته از شعر محتشم کاشانی در رثای عاشورا است که به زیبایی از آن به اقتباس گرفته شده است.
گویا طلوع میکند از مغرب آفتاب
کاشوب در تمامی ذرات عالم است
گرخوانمش قیامت دنیا بعید نیست
این رستخیز عام که نامش محرم است

کاشوب با جمع آوری فایل های مداحی دهه اول محرم در قالب گلچین مداحی و مجموعه نماهنگ های محرم علاوه بر امکانات پخش مناسب، شامل متن نوحه نیز میباشد تا محبان اهل بیت و علاقمندان به متن شعر و مداحی با دسترسی دقیق به متن از آنها بهرمند شوند.

سایت دانلود مداحی محرم 1400کاشوب

دانلود گلچین مداحی محرم 1400

سایت مداحی کاشوب مجموعه ای کامل از مداحی های محرم امسال مداحان معروف و البته محبوب سراسر ایران از جمله گلچین مداحی حاج محمود کریمی،گلچین مداحی سید مجید بنی فاطمه،گلچین مداحی حاج رضا هلالی،گلچین مداحی حاج سین سیب سرخی،گلچین مداحی کربلایی جواد مقدم،گلچین مداحی حمید علیمی،گلچین مداحی کربلایی حسین طاهری،گلچین مداحی محمد حسین حدادیان،گلچین مداحی سید رضا نریمانی،گلچین مداحی سید مهدی حسینی،گلچین مداحی امیر کرمانشاهی،گلچین مداحی مهدی رسولی،گلچین مداحی محمد حسین پویانفر،گلچین مداحی مجتبی رمضانی،گلچین مداحی نریمان پناهی،گلچین مداحی امین قدیم و محمد رضا نوشه ور و سایر مداحان را در دسترس عموم قرار داده است.

علاوه بر این سایت دانلود مداحی محرم، کاشوب با یک پلیر کاربردی و روان امکان پخش گروهی مداحی ها بصورت فهرست پخش یا پلی لیست را برای شما فراهم کرده است.این قابلیت این امکان را به شما میدهد تا با انتخاب سبک ، مداح و یا یک مراسم خاص بصورت متوالی فایل های موجود در آن را گوش دهید قابلیتی که شاید برای گوش دادن مداحی ها در سیستم پخش خودرو بسیار مناسب باشد.

یکی دیگر از ویژگی های مجموعه کاشوب با نام رسانه اهل بیت که در حوزه انتشار مداحی و محوای مذهبی فعال است حضور فعال در شبکه های اجتماعی و سوشال مدیا های مختلف است . کانال تلگرام کاشوب با انتشار به لحظه فایل های صوتی گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است و با کیفیت ترین و جذاب ترین مداحی ها را به سرعت برای شما ارسال میکند. محتوای جذاب دیگری که شاید برای شما کاربرد داشته باشد استوری های مناسبتی متنوع و با کیفیت است که قابلیت استفاده در استوری اینستاگرام و وضعیت واتساپ را دارد.

حساب اینستاگرام کاشوب نیز محلی برای مشاهده و دریافت کلیپ های مذهبی و مناسبتی است که با فالو کردن آن میتوانید کلیپ های مذهبی را مشاهده کنید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۹
1mim-2ta-h

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی