یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

ارتش المهدی دست به سلاح می برد

چهارشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۲۷ ب.ظ
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از نجف اشرف حاکی از آن است که جنبش صدر قصد دارد مانور قدرت نمایی خود را با بیش از 100 هزار نیرو به نمایش بگذارد. این مانور نیروهای ارتش المهدی که شاخه نظامی جنبش صدر به شمار می رود، با یونیفرم نظامی و به صورت یک ارتش رسمی برگزار خواهد شد.

گفته می شود این مانور عظیم قرار است فردا (پنج شنبه) با حضور حجة الإسلام و المسلمین سید "مقتدی صدر" که اخیرا به نجف بازگشت برگزار شود.


در همین حال تعدادی از مقامات ارشد جنبش صدر با هدف بر طرف کردن نگرانی ها، در گفت و گو با رسانه ها و سایت های خبری مختلف عراق بر "مسالمت آمیز" بودن این مانور تأکید کرده و گفت: هدف ما فقط نشان دادن قدرت است.


این مقامات ارشد جنبش صدر در ادامه افزودند: امیدواریم آمریکا به وعده خود مبنی بر خروج کامل از عراق عمل کند تا مجبور نشویم دست به سلاح ببریم. لازم به ذکر است که ارتش المهدی می تواند مجددا دست به سلاح ببرد و به عملیات های نظامی روی بیاورد.


در همین راستا کارشناسان مسائل سیاسی عراق هدف از برگزاری این مانور را فشار آوردن بر "نوری مالکی" نخست وزیر عراق دانستند تا او نیز به نوبه خود بر ایالات متحده آمریکا فشار بیاورد تا به وعده خود مبنی بر خروج از عراق عمل کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۰۴
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی