یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

ارتش سایبری تشکیل می دهیم

شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۲۰ ق.ظ

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه اعلام کرد:

جنگ فرهنگی و نرم را باور داریم/ ارتش سایبری تشکیل می دهیم

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اظهار این مطلب که سپاه به ورود بسیجی‌ها به عرصه مقابله جنگ سایبری با دشمنان نظام افتخار می‌کند گفت: اگر روزی ساختار سازمان‌ یافته‌ای با عنوان ارتش یا سپاه سایبری برای مقابله با تهاجم سایبری دشمن تشکیل شود، آن را با افتخار اعلام می‌کنیم.

جنگ فرهنگی و نرم را باور داریم/ ارتش سایبری تشکیل می دهیم

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا مقدم‌فر صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه اخیراً برخی مسئولان ارشد اجرایی کشور گفته‌اند که به جنگ فرهنگی اعتقادی ندارند، موضع شما در این خصوص چیست؟ اظهارداشت: امروز تهاجم فرهنگی غرب و بخصوص آمریکا به حدی بدیهی است که نمی‌توان آن را انکار کرد.

وی افزود: امروز جنگ و تهاجم فرهنگی‌ای که آمریکا آغاز کرده، به قدری واضح و علنی است که برخی کشورهای اروپایی و غیراروپایی مانند فرانسه و کانادا نیز در برابر آن موضع‌گیری کرده‌اند و اخیراً شاهد بودیم که برخی مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند آمریکا تهاجم‌ فرهنگی بی‌رحمانه‌ای را در دستور کار دارد و قصد دارد مواضع و اعتقادات خود را به سایر کشورها به اجبار تحمیل کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز با این علائم بسیار آشکار و واضحی که از جنگ فرهنگی سراغ داریم، ساده‌لوحانه‌ است که بخواهیم جنگ فرهنگی و جنگ نرم را باور نداشته باشیم.

مقدم‌فر با اشاره به آیات و روایات متعدد درباره جنگ فرهنگی و عقیدتی گفت: عدم اعتقاد به جنگ فرهنگی و غفلت از آن، خسارات جبران‌ناپذیری به کشور تحمیل می‌کند و جا دارد مسئولان کشور از این غفلت بیرون بیایند و در مقابل تهاجم تمام عیار فرهنگی دشمن بایستند.

وی همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا این موضع‌گیری رئیس‌جمهور مبنی بر عدم اعتقاد به جنگ نرم،موضع رسمی دولت است یا جریان انحرافی، گفت: در این خصوص اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌دانم این موضع، موضع رسمی دولت است یا جریان انحرافی.

معاون فرهنگی سپاه همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه "آیا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمانی به نام ارتش سایبری وجود دارد یا خیر؟" با اشاره به تهاجم گسترده دشمن در عرصه سایبری و با تهاجم اخیر دشمن به تأسیسات هسته‌ای کشورمان از طریق ویروس‌های استاکس‌نت و استارس، اظهارداشت: در ساختار سازمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، چیزی به نام ارتش سایبری نداریم اما میلیون‌ها بسیجی در این زمینه احساس تکیلف کرده‌اند. این حرکت‌ها خودجوش است اما سپاه به ورود بسیجی‌ها به عرصه مقابله سایبری با دشمنان نظام افتخار می‌کند.

مقدم‌فر تأکید کرد: اگر روزی ساختار سازمان‌ یافته‌ای با عنوان ارتش یا سپاه سایبری سپاه برای مقابله با تهاجم سایبری دشمن تشکیل شود، آن را با افتخار اعلام می‌کنیم./م


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۱۹
mohammad hossein

نظرات  (۱)

سلام گرامی

الله اکبر ، الله اکبر .
هیچ چیزی بیشتر و بزرگتر از این انسان را به وجد نمیاورد که بسیج در همه ی عرصه ها حرف اول را میزند و همیشه در خط اول جبهه است ، دورد بر بسیج و بسیجی .
بسیج همیشه افتخار آفرین بوده است .
یاد و نام امام خمنیی (ره) گرامی باد .

ممنون از اطلاع رسانی شما .

به امید ظهور مولی و سرورمان امام زمان (عج)
موفق و پیروز باشید .

ویـرانـهـ نهـ آنـ استـ کهـ جـمـشید بـنا کـرد
ویـرانـهـ نهـ آنـ استـ کهـ فـرهـاد فـرو ریـخـتـ
ویرانهـ دلــ ماستـ کهـ هر جمعهـ بهـ شوقتـ
صـد بار بـنـا گشتـ و دگــر بــار فــرو ریــخت

اللًّهُــمَ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــَد و عَجِّــلّ فَّرَجَهُــم

شاید این جمعه بیاید ، شاید ...

http://MahdiBiya.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی