یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

تف بر غیرت من اگر ساکت بنشینم و بی تفاوت باشم

دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ

وقتی بهشت زهرا (س)-قطعه ی شهدا بشود محل گرفتن چنین عکس های یادگاری ای که فوکوس آن روی لنگ های هوا شده ی چهار ... ،از جمله بیتا بادران و نیوشا ضیغمی باشد

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------

تف بر غیرت من اگر ساکت بنشینم و بی تفاوت باشم

تحصن چهل ساعته در بهشت زهرای (س) تهران

قطعه 53 ، ردیف 14 ، شماره 85

از نماز صبح 5 شنبه بیست و چهارم تا نماز عشاء جمعه بیست و پنجم شهریور نود

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------

حرف هم که بزنیم میگویند دوباره این حزب اللهی ها شروع کردن

به راستی که در جمهوری اسلامی همه آزادند الا بچه حزب اللهی ها


وقتی که ثمره ی جشن های فرهنگی شهرداری تهران به مناسبت میلاد امام زمان (عج) این باشد:

 

  وقتی بی حیائی و بی عفتی بشود فرهنگ رایج نقش آفرینان فرهنگ و هنر یک کشور اسلامی:

 

وقتی هر که عشوه گری اش بیش نقش آفرینی اش بیشتر:

 

وقتی قرار کلاس های تفکیک شده ی عقیدتی خواهران و برادران زمان انقلاب و جنگ، جای خود را بدهد به قرارهای شرم آور و رقت بار فیس بوکی:

 

وقتی قبور مطهر شهدای عزیز، بشود چراگاه توله سگی که همراه عزیزش به گردش آمده:

 

وقتی بهشت زهرا (س) بشود محل گرفتن چنین عکس های یادگاری ای که فوکوس آن روی لنگ های هوا شده چهار ... از جمله بیتا بادران و نیوشا ضیغمی باشد:

 

تف بر غیرت من اگر ساکت بنشینم و بی تفاوت باشم

تحصن چهل ساعته در بهشت زهرای (س) تهران

قطعه 53 ، ردیف 14 ، شماره 85

از نماز صبح 5 شنبه بیست و چهارم تا نماز عشاء جمعه بیست و پنجم شهریور نود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۱
mohammad hossein

نظرات  (۶)

سلام
وب زیبائی داری مطالبت هم زیباست
بهم سر بزن خوشحال میشم
در ضمن اگر از ارشیوم دیدن کنی مطمئنم خوشت میاد
اگه دوست داشتی نظر بدی لطف کن خصوصی نباشه
ممنون.
۱۲ دی ۹۰ ، ۰۶:۰۲ محمد هادی
جناب. برو خودتو حتما به یه روانپزشک نشون بده. برادرانه می گم حتما برو این کار را بکن.
سلام دوست عزیز. عکس هایی که گرفتی همراه متن خوب بودن به غیر از 1 مورد

عکسی که از نیوشا ضیغمی بر سر مزار گذاشتی، اصلا شباهتی به نیوشا نداره، البته یه عکس دومی هم وجود داره که اون دیگه واقعا شبیه نیوشا هستش و تقریبا تو کل اینترنت غوغا کرد و خبر ساز شد و بالاخره معلوم شد که فوتوشاپی هستش. پس لطفا هنرمندامونو خراب نکن. بازم ممنون.
۱۴ مهر ۹۰ ، ۰۸:۴۹ خندان پور
سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب و پر محتوایی داری
مایل به تبادل لینک هستم
خبر با شما

یا علی
خندان پور دانشجوی پیرو خط امام
http://khandanpoor.blogfa.com/
این عکسو بردار...
خیلی هوس بر انگیزه...
ما هر چی سعی میکنیم نریم تو سایتای منحرف...
تو سایتهای ارزشی هم یخه ی ما رو میگیرنو میگن بیا برو جون من!!!
الله اکبر از دست انسان بی حیا
بر فرض که عکس شخصی بوده, تصویری از پشت صحنه بوده,, یا که یادگاری با دوستان بوده,,,
همه اینها که گفتی درست اما من حرفی دارم با شما:
خانم, اگر چند نفر با آرایشی غلیض و با حرکاتی از سر شور و شادی بر سر مزار عزیزانت جمع شوند و عکس یادگاری بیاندازند شما و خانواده ات چه می کنید?
مگر شهدایی که اینجا حضور دارند, داغدار ندارند?
مگر اینان از آن من و شما نیستند?
کمی فکر کن و بعد جوابم را بده
کسانی اینجا آرمیده اند فرزندان روح الله هستند..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی