یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

حراج اخلاق در جمعه بازار ورزش کشور

شنبه, ۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۹:۳۵ ق.ظ
به گزارش بی باک به نقل از عصر امروز،‌ ورزش کشور در چند سال اخیر دچار افت قابل محسوسی شده است. افتی که از جنبه های فنی، اداری، اخلاقی و . . . می تواند مورد بررسی قرارگیرد. 

از لحاظ فنی می توان به راه نیافتن تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۲ ، نزول تیم ملی در رده بندی فیفا، نتایج ضعیف تیم ملی کشتی کشورمان در مسابقات المپیک، حذف زودهنگام تیم ملی بسکتبال در مسابقات آسیایی، نتایج ضعیف جودوی کشورمان در سال های اخیر اشاره کرد. 

از لحاظ اداری نیز می توان صادر نشدن روادید بسیاری از ورزشکاران در رشته های مختلف، دیر ارسال کردن مدارک بازیکنان استقلال در سال ۲۰۰۷، حذف تیم ملی امید ایران و تحمیل باخت ۳ بر صفر سپاهان به دلیل استفاده از بازیکن دو اخطاره اشاره کرد. 

از مسائل فنی و قهرمانی که بگذریم مقوله اخلاق در کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که اگر جهان پهلوان تختی در ذهن مردم این سرزمین ماندگار شد تنها به خاطر کسب مدال هایش نبود بلکه به خاطر اخلاق مداری و روحیه جوانمردانگی اش بود. 

اگرچه در این سال ها هنوز ورزشکاران و قهرمانان کشور برای ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مقابل ورزشکاران رژیم غاصب اسرائیل حاضر نمی شوند، اما در مقابل برخی دیگر از ورزشکاران با انجام حرکات و اقدامات نابخردانه بر خلاف اصول اخلاقی مورد پذیرش کشوراسلامی ایران عمل می کنند. 

متاسفانه با عدم برخورد صحیح و مناسب با اقدامات غیر اخلاقی ورزشکاران بالاخص ملی پوشان این رفتار ها در سال ای اخیر در بین ورزشکاران ایرانی گسترش پیدا کرده است.

* در گیری بازیکنان تیم ملی از جمله حسین کعبی و سیاوش اکبرپور با یکی از تماشاگران در عربستان سال ۱۳۸۸، درگیری حقیقی و شیث رضایی دو بازیکن ملی پوش تیم پرسپولیس در دربی68 تنها نمونه ای از این ناهنجاری ها ورزش کشور است.


* خالکوبی نیز به عنوان یکی دیگر از مصادیق قبیح در ورزش کشور محسوب می شود. خالکوبی روی بدن حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان، شیث رضایی و آرش برهانی فوتبالیست های سرخابی پایتخت  و چند نفر دیگر از فوتبالیست های کشور تنها مواردی بود که در این سال ها رسانه ای شد.

qo7eh2.jpg


khalkobi2.jpg


13060522041.jpg


pccd4af994aa0950ddc27addd866e237cf_zh0yksy817z95czm80b.jpg


1d9d830f529ac66c90b7897d0b93e075.jpg


khalkobi.jpg


* دفع ادرار در زمین ورزش به عنوان یکی از بدترین رفتارهای غیر اخلاقی در کشور حساب می شود که بازیکنان شاهین بوشهر در حاشیه دیدار با شهرداری تبریز در ورزشگاه یادگار امام مرتکب شدند. 

kesafatha.jpg




* بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با دست دادن به داور زن قزاقستانی دیدار با افغانستان سعی کردند تا در مسابقه بی اخلاقی از دیگر ورزشکاران کشور عقب نیافتند.

woman_referre_shake_hand_20.jpg


اما نکته قابل تاملی که توجه بسیاری از دلسوزان کشور را به خود جلب کرد حضور مختلط تیم ملی موی تای ایران در مسابقات  جهانی ازبکستان بود. 

0000_01_erobik_0081.jpg&w=600&h=0


حضور مختلط موی تای کاران ایرانی در این مسابقات این سوال را در ذهن به وجود می آورد که آیا با پایان فصل تابستان مسئولان به خواب زمستانی فرو رفته اند؟

به گزارش عصر امروز، در این میان آشفته بازار حراج اخلاق و مردانگی نمی توان از اقدام الهه منصوریان ووشوکار ایرانی که حاضر نشد در مسابقات آسیایی گوانجو با مرد اهداکننده مدال دست بدهد و یا اهدای مدال سعید عبدولی قهرمان کشتی فرنگی به خانواده شهید بابایی زاده به راحتی عبور کرد.

در پایان به نظر می رسد که مسئولان باید با برخوردی مناسب با افراد هنجارشکن، از به وجود آمدن رفتارهای غیراخلاقی در آینده جلوگیری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۰۹
mohammad hossein

نظرات  (۲)

سلام داداش گلم .یه خواهش ازت دارم . خیلی از آهنگ خالی فیلم خاک سرخ خوشم میاد. اگه داری یا میتونی برام بفرستش به ایمیلم. خودم یه جورشو دارم ولی اونی نیست که میخوام . اگر هم خواستی تا برات ایمیلش کنم تا بهتر بدونی. زود جواب بده.
وقتی آدم به وبلاگی سر می زند مثل آن است که بخواهد از پنجره همسایه به جهان بنگرد. شاید این باعث شود که آدم جهان را طور دیگری ببیند این طور دیگر می تواند خوب باشد ، بد باشد، جالب باشد، پر از اندوه باشد، خنده آلود باشدو...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی