یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

طرح ختم جمعی قران....

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۸۸، ۰۹:۳۵ ب.ظ
سلام توضیحات طرح تو عکس هست فقط با این تفاوت که ثبت نامش همین جاست دوستانی که تمایل به شرکت در طرح دارن ایمیل یا هر راه ارتباطی دیگشون رو تو همین پست کامنت بذارن تا بهشون گفته بشه چه جزئی رو بخونن تاریخ های قرائتش هم برای روز های  21 و 23 رمضان هستش بگید برای کدوم روز میخوایید یا اگه جفتشو میخوایید هم بگید البته بگم شما میرید تو اون لیستی که به صورت دستی ثبت نامش انجام میشه و ممکنه با خیلی ها تو این ثواب شریک باشین

راستی اسمتون رو هم بگید تا فرم رو کاملش کنم (فرمش اینه)

درضمن به اینم توجه داشته باشید ( این عکس روببینید)

حزب هم نخوایین نمیدیم اون جوری تنظیم دور قرآن سخت میشه

اطلاع رسانی هم فراموش نشه بازم ممنون

راستی روی عکس هم که کلیک کنید با هیئت بیشتر اشنا میشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۱۷
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی