یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

فیلم هایی که میبینیم...

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ
سلام 

فیلم های هالیوودی که اکثر ما ها مشتریش هستیم و هر روزه با اشتیاق فراوان میشینیم میبینم; بر خلاف اکثر فیلم های سینمای ایران فقط جنبه سرگرمی ندارن

یکی از مشتری های پر و پا قرص این جلوه های بصری که الحق و الانصاف به بهترین شکل ساخته میشن خود من هستم 

امام مهم دیدیه که نسبت به این فیلم ها باید داشته باشیم هست 

انشالله ما از همین ضد تبلیغ ها که عمدش بر علیه اسلام  هست درس بگیریم و خودمون رو تقویت کنیم ...


حالا اگه خدا بخواد میخوام فیلم هایی رو که دیدم  رو از دید خودم شرح بدم براتون 

امید وارم مفید باشه ...


در ضمن یه چیز خیلی خودمونی 

* خاک تو سر سینما گرای ایران که فقط بلدن چرت و پرت بسازن 

البته به غیر از عده ای انگشت شمار... :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
mohammad hossein

نظرات  (۱)

با سلام / فصل چهارم صندلی داغ با حضور حجت الاسلام دکتر سید سجاد ایزدهی در وبلاگ اتاق سی / در خدمتیم لطفا نظر فراموش نشه یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی