یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

مصر :از انقلاب تا توطئه

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۸۹، ۰۴:۱۵ ب.ظ
اخوان المسلمین، توطئه های آمریکا را برملا می کند

یک عضو گروه اخوان المسلمین مصر به تلاش این گروه برای رسوایی و برملا کردن توطئه های آمریکا در مصر، گفت که این کشور درصدد دور زدن انقلاب مصر و بر سر کار آمدن شخصی بجای حسنی مبارک است که امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کند.
محمد غانم روز یکشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: اخوان المسلمین بخشی جدایی ناپذیر از ملت مصر است و در تلاش است تا هر توطئه ای علیه این ملت را رسوا کند.
وی افزود: برخی از دشمنان ملت مصر نمی خواهند ، انقلاب آنان به ثمر نشیند و سرنوشت خود را به دست گیرند و به همین سبب تلاش دارند رژیم حسنی مبارک را یاری کنند یا شخصی بجای مبارک بر سر کار آورند تا به نوعی نظام حاکم همچنان برقرار باشد اما ملت مصر هوشیارتر از آن است که فریب چنین توطئه ای را بخورد.
عضو اخوان المسمین مصر خاطرنشان کرد: توطئه ای در کار است که بر اساس آن مصر از نظر اطلاع رسانی منزوی و بایکوت شود تا ارتش بتواند انقلاب مردم را به نفع گروهی خاص سرکوب کند.
غانم از ملت مصر خواست تا فریب تغییر اسم ها و وعده های تغییر را نخورد.
وی بر ضرورت سقوط کامل رژیم مبارک و واگذاری کامل سرنوشت ملت به دست مردم و گزینش دموکراتیک گروهی منتخب از سوی مردم تاکید کرد و گفت: اخوان المسلمین به کمک ملت مصر همه آنچه را که جنایتکاران نابود کرده اند ، بازسازی می کند زیرا این گروه نماینده اراده کامل ملت خواهد بود و مرحله آینده را در دست خواهد گرفت.
حسام الدین الحبش دبیر شورای عربی دادگاه های عادل نیز به شبکه العالم گفت: تشکیل کابینه جدید و تعیین معاون برای مبارک ، در واقع آغاز یک توطئه است و رژیم مصر سعی دارد افکار عمومی را مشغول کرده و مردم را بفریبد.
الحبش افزود:عمر سلیمان که به عنوان معاون رییس جمهور سوگند یاد کرد به داشتن روابط صمیمانه با اسراییل و موساد معروف است.
وی تصریح کرد: رژیم مصر نمی خواهد به ملت اجازه دهد، آنچه را که اسراییل و آمریکا در مدت 30 سال ساخته اند ، از هم بپاشد.
الحبش خاطرنشان کرد:در زمان حاضر ملت مصر مسوولیت سنگینی در رهبری جوانان در مقابل دشمن اصلی که اسراییل است، دارد.
وکلای مصری هم از مردم خواستند تا به سمت گذرگاه رفح حرکت کنند و از بسته شدن آن جلوگیری کنند.
آنها همچنین از هر کسی که حاکمیت مصر را برعهده خواهد گرفت ، خواستند تا در مرحله آینده متعهد شود از ملت فلسطین پشتیبانی کرده و مانند مبارک که مواد غذایی سربازان اسراییلی را تامین می کرد ، در خدمت صهیونیست ها نباشد و در محاصره ملت فلسطین مشارکت نکند.
الحبش درباره توطئه هایی که آمریکا برای مرحله آینده مصر در نظر گرفته است، هشدار داد و تاکید کرد که مبارک برای آینده مهره ای سوخته به شمار می رود و به همین سبب آمریکا به دنبال جایگزینی تازه است که متعهد به حمایت از امنیت اسراییل شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۱
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی