یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

من رای میدهم ...

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۴ ق.ظ

بار دیگر فرصت استفاده از حقوق اجتماعی و سیاسی مهیاست

و با همه تفرقه افکنی ها، انتخاباتی دیگر در پیش روی است

بیاییم خود را از این حق مسلم محروم نسازیم

طبیعتا تحریم کنندگان و محرومان از این حق مشارکت اجتماعی

نباید انتظار پاسخ خواسته های خود باشند.

وحدت کلمه رمز پیروزی ماست ...

پیش به سوی مشارکت حداکثری ...

من رای میدهم ...

نظرات  (۲)

۰۲ اسفند ۹۰ ، ۱۲:۰۴ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
سلام
عرض ادب
وقت بخیر
...!
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آن چه که می خواهی بشنوی...
و آنچه که نمی توانم گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه...
برای آنچه که باید بشنوی...
و آنچه که نباید گفت...!
...
سه نقطه...
تنها سه نقطه ی بی دردِ سر...
...!
منتظر نیم نگاه پر محرتون...

لبک یاسید علی.
مارادعا....
۰۲ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۳۷ جبهه جهادگران مجازی
از حضور شما در موج وبلاگی "من رای می دهم" سپاسگذاریم

جبهه جهادگران مجازی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی