یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

من یک تحلیل گر نیستم

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۱۰ ب.ظ
حقوقدان دست به دامان سرهنگ ها شد ...

در جلسه ای که بین رئیس جمهور و اعضای سپاه بود ،اقای رئیس از سپاه برای مشارکت در طرح های بزرگ ملی ، کنترل قاچاق ، چه و چه و ... دعوت کرد

اما شاید ساده انگارانه باشه صحبت های رئیس رو فقط از یه زاویه دید...

در جلسه توسط آقای رئیس در اذهان عمومی القاشد : سپاه فعالیت های عمده اقتصادی را در دست خواهد گرفت ، به جای نیروی انتظامی تحت امر وزارت کشور قاچاق را کنترل خواهد کرد ، با فساد اداری مبارزه میکند ، از بچه ی بی تربیت همسایه ما نگه داری میکند ، تکالیف مدرسه برادر کوچک من را انحام میدهد و هزاران چه و چه ی دیگر که من نابلد نخواهم فهمید....


اگر بشود ; شنیده ها حاکی از آن خواهد بود که سپاه حتی در انجام تکالیف بچه من هم دخالت دارد ....

اگر نشود ; سپاه با آن همه دب دبه و کب کبه حتی نتوانتست جلوی شکسته شدن شیشه ایوان ما را توسط بچه ی بی تربیت همسایه را هم بگیرد ، اصلن در شکسته شدن شیشه دخیل است

و هزاران چه و چه ...

من :l

کلید ساز محلمون :)

علاوه بر اینکه تحلیل گر نیستم ،روزنامه نگار هم نیست

برای این چه و چه ها، تیتر ها و لید های دیگری بود

گزینشش با شما .....

"

جلسه ی روحانی - سپاه ، تقویت یا تضعیف

آثار ما تاخر سخنرانی رئیس جمهور

ضربه راهبردی رئیس به سپاه

"

*** قبلن متذکر میشود که نظر شما طبق آخرین متد دموکراسی مهمه ولی تاثیری نداره :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی