یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

مهم‌ترین عامل ادامه‌ی حیات این رژیم ظالم، قدرت بالای اقتصادی معدودی صهیونیست است که حمایت‌های قاطع امپریالیسم جهانی را برایشان به ارمغان آورده است.

 نژاد‌پرستی و خونریزی رژیم غاصب صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست. جنایات سفاکانه‌ی این رژیم را نه تنها مسلمانان، بلکه بسیاری از انسان‌های آزاده‌ در سرتاسر دنیا، بارها و بارها و به شیوه‌های مختلف محکوم نموده‌اند. روشن است که مهم‌ترین عامل ادامه‌ی حیات این رژیم ظالم، قدرت بالای اقتصادی معدودی صهیونیست است که حمایت‌های قاطع امپریالیسم جهانی را برایشان به ارمغان آورده است. حمایت‌هایی که مانع تحقق آرمان‌های میلیون‌ها و چه بسا میلیاردها انسان آزاده د سراسر جهان در توقف جنایات صهیونیست‌های ظالم در سرزمین‌های اشغالی گردیده است.

در این راستا، ملت‌های مسلمان و آزاده به این نتیجه رسیده‌اند که هر نوع رابطه‌ی مشخصاً اقتصادی که منجر به تقویت این رژیم گردد توجیه ناپذیر است؛ و بالمآل تحریم اقتصادی شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی می‌تواند از اهرم‌های فشار مناسب جهت مقابله با این ظالمان به حساب آید.
شرکت تولید کننده‌ی مواد غذایی نستله، از جمله شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی به حساب می‌آید که در سرتاسر جهان دارای شعبه می‌باشد. هدف این نوشتار آشنایی بیشتر با این شرکت است. امید است با روشنگری بیشتر ملت‌ها بتوانیم قدمی در مقابله‌ی جدی و مؤثر با رژیم نامشروع و ظالم اسرائیل برداریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۱
mohammad hossein

نظرات  (۱)

سلام وبلاگت خیلی خشکله
اگه مایل باشین همو بلینکیم
خبرم کن
اگه خواستی منو به اسم جدید ترین آهنگ های رپ فارسی لینک کن
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی