یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

موثر تر از شعار مرگ بر اسرائیل!

پنجشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۰، ۰۸:۱۶ ق.ظ
به نام خدا

بیایید اسرائیل را تحریم کنیم!

boycott-apartheid-israel-275x330.gif

شصت سال از شکل گیری رژیم غاصب صهیونستی می گذرد. صدها همایش در جهان اسلام برگزار و هزارها قطع نامه و اعلامیه و بیانیه و طومار نوشته شده و خدا می داند چندبار رژیم اسزائیل محکوم شده؛ اما... اما هنوز نام منحوس این رژیم بر نفشه ها خودنمایی می کند و روی زبانهاست و در کشوررهای دنیا، سفارتخانه و در سازمان ملل قطع نامه صادر می کند و علیه این کشور و آن کشور موضع می گیرد و ...و هر روز حلقه محاصره را بر ملت مظلوم فلسطین تنگ تر و هر روز به کشتن مردم ستمدیده این سرزمین می پردازد و خانه هایشان را خراب و فرزندانشان را آواره می کند.

فکر میکنید جرا اسرائیل بعد از گذشت نیم قرن هنوز به حیات نامبارک خویش ادامه میدهد؟ آیا به خاطر داشتن سومین ارتش منظم دنیاست و یا به دلیل داشتن صدها کلاهک هسته ای؟ برای پی بردن به پاسخ این پرسش کمی به دور و بر خود نگاه کنید و سر و وضع خویش راببینید.

گوشی های نوکیا و موتورولا جیب های ما را اشغال کرده است و موسیقی به وسیله ام پی تری پلیرهای آی پود به گوش ما میرسد و سی پی یو های اینتل تجارت، اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما را میگرداند و اطلاعات آنها را پردازش میکند و پرینترهای اچ پی مطالب ما را چاپ میکند و اوقات مان را فیلمهای هیجانی هالیوود که در کمپانی بزرگ فاکس قرن بیستم تولید شده است، پر میشود و برای کودکان مان کارتونهای معروف والت دیزنی را با تلوزیون های پایونیز نمایش می دهیم و در هنگام سفر این دوربین های کداک هستند که لحظات زیبای ما را ماندگار و این مجرمان اخبار شبکه سی ان ان و خبرنگاران مجله هفتگی تایم هستند که اخبار دنیا را منتشر می کنند و بچه های مان با شیرخشک های خوش مزه سرلاک بزرگ می شوند و شکلات های مگی و کیت کت و اسمارتیز را می خورند و بعد از وعده های غذایی مان هیچ چیز به اندازه نوشابه های کوکاکولا و پیبسی و فانتا و میراندا نمی چسبد و  آنچه خستگی را بعد از یک روز کار از تن آدم به در می کند، یک نسکافه مخلوط با کافی میت است. البته ناگفته نماند  که صورتهایمان را با ژیلت اصلاح میکنیم و مسواک های مان اورال بی است و سیگار مارلبرو بر گوشه لبمان نشسته و خودکار بیک و روان نویس پارکر در جیب مان یافت می شود و البته نگذریم از تی شرتهای رنگ و وارنگ باس که گاهگاهی می پوشیم و بارانی های خوش دوخت نایک بدمان را از برف و باران حفظ می کند و کفش های زیبای تیمبرلند که در گرما و سرما همراه ماست و لباسهای ورزشی چامپیون ما را در افتخارات ملی و محلی همراهی میکند و...

دیگر نگوییم چرا شعار مرگ بر اسرائیل اثر ندارد! دیگر نگوییم چرا این همه اعلامیه و قطع نامه و راهپیمایی به ثمر نمی نشیند. تا وقتی مسئولین ما قراردادهای نفتی را با شگرت چند ملیتی شل امضا و فروشگاه های زنجیره ای پوشاک بنتون مد را به ما عرضه می کنند و محصولات غدایی نستله در یخچالهای غدایی ما جا خوش کرده اند، اوضاع همین است.

به گواهی اسناد و مدارک، هر ریالی که بابت خرید و مصرف این محصولات می پردازیم، گلوله ای می شود در قلب کودک فلسطینی و بمبی بر خانه اش و عاملی برای ویرانی سرزمین . آوارگی هموطنان او. بگذریم از این که ریالهای ما، بودجه سالانه دولت اسرائیل را افرایش و موجبات رفاه زندگی شهروندان آن را فراهم و روزگار را به کام مردم آن میگرداند. این تازه اول ماجراست و اگر نگاهی به تورات و تلمود و قباله (کتابهای یهودیان) و پروتکل های 24 گانه صهیونیسم بیندازید، خواهید فهمید که قضایا پیچیده تر از این حرفهاست و اسرائیل این پدیده شوم قرن بیستم، نه تنها داعیه دار حکومت بر سرزمین فلسطین و بعد از آن کل منطقه خاورمیانه است، بلکه مدعی حکومت بر همه جهان است، روزی گلدامایر، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت: «هر جا یک یهودی هست، آنجا مرزهای اسرائیل بزرگ است».

شاید باور نکنید در پروتکل های صهیونیسم که مجموعه قوانین مصوب نزد علمای قوم یهود است، افراد غیر یهودی، اعم از مسلمان و مسیحی و زرتشتی، همگی حیوانات ناطقی هستند که خداوند برای بهره کشی قوم یهود از آنان، خلق کرده است و انسان برتر فقط و فقط یهودی ها هستند. شاید باور نکنید غاصبان فلسطین جان و مال و ناموس غیر یهودی ها هستند. برای آشنایی با پروتکل های شیطانی صهیونیست ها میتوانید به سایت باشگاه صهیونیسم پژوهی به نشانی http://rasad.ir مراجعه نمایید.

می بینید که با هر کالای اسرائیلی که می خریم ما هم در کشته شدن بی گناه های  فلسطینی و ستم هایی که صهیونیسم در جهان مرتکب می شود مقصریم.    

شاید شما و خیلی های دیگر با بدبینی به اسامی شرکتها و محصولاتی که در بالا دیدید نگاه کنید و با خودتان بگویید چه مدرکی دارید که این شرکتها و سازندگان آنها حامیان مالی اسرائیل هستند. از کجا معلوم این شرکتها پول سلاحهای صهیونیستها را تآمین می کنند؟

برای مطمئن شدن از این حرف نشانی چند منبع مطمئن را به شما نشان می دهیم تا با مراجعه به آنها لیست این شرکتها و تولیدکنندگان را از زبان خود صهیونیست ها بخوانید و به عمق فاجعه ای که خودمان مرتکب شده ایم، پی ببرید.

شرکت های حامی رژیم صهیونیستی به اعتراف سفارت اسرائیل در امریکا:

http://israelfm.org/economic/investing/us_cnies.htm

کمپانی های غذایی اسرائیلی در سایت غذای خوب اسرائیل:

http://finefoodsisrael.org/companies.asp

در این دو سایت بیش از صد محصول و شرکت صهیونیستی معرفی شده اند، آن هم از زبان خود اسرائیلی ها. در دنیا گروهها و انجمنهای زیادی برای تحریم مالی رژیم اشغالگر وجود دارد که همگی تلاش میکنند به انسانهای آزادی خواه و عدالت طلب دنیا بگویند با تحریم کالاهی صهیونیستی این غول اهریمنی را از پا در آورید.

پایگاه جهانی تحریم اسرائیل http://inminds.com/boycott-israel.php

پایگاه تحریم اسرائیل در انگلیس http://bigcampaign.org.uk

پایگاه تحریم اسرائیل در اسپانیا http://nodo50.org/csca

پایگاه تحریم اسرائیل در فرانسه http://jeboycotteisrael.com

اینها جزو پایگاههایی هستند که در اروپا برای تحریم کالاهای صهیونیستی بسیج شده اند.

از نوجوانان ایرانی گرفته تا مسئولان شهر و استان و کشور، باید همگی دست به دست همه بدهیم و با نخریدن کالای اسرائیلی در مبارزه با صهیونیسم جهانی شریک شویم. با نخریدن هر کالای اسرائیلی جان یک فلسطینی را نجات دهیم. بیایید ما هم در مبارزه با کفر و ظلم نقشی داشته باشیم.

                                                                                                                             منبع: وبلاگ خموشانه

جهت مبارزه با اسرائیل حتما انتشار دهید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۱۴
mohammad hossein

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
وب قشنگی دارین مطالبتم خیلی جالبه
اگه مایل به تبادل لینک هستین
وب منو با عنوان
اس ام اس امین |اس ام اس جدید
لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات برای من ارسال کنید
موفق باشی
سلا۾ گرامی ،

نا۾ تو مثل نور ، مثل ستاره هاست
 یاد تو اى رضا ، آرا۾ جان ماست
  نا۾ تو مثل آب ، شفاف، ساده، پاک
 یاد تو اى رضا ، باران به قلب خاک
نا۾ تو باصفاست ، مثل بهار و باغ
 یادت به راه ما ، روشن ترین چراغ
  نا۾ تو سرخ سرخ ، مثل شهادت است
 یاد تو سبز سبز ، مثل زیارت است
نا۾ تو مثل گل ، بوى خدا دهد
  یادت اما۾ ما ، دل را صفا دهد

           (¯`°•.¸_ஜ۩۞۩ஜ میلاد رضا (ع) بر شما مبارک ஜ۩۞۩ஜ_¸.•°´¯)
          ولادت با سعادت هشتمین نور امامت و ولایت بر شما مبارک باد


اے هشتمینـ بـهـانـــہ بــراے گـریستنـ
                    از خلقتـ تو شـد همـہ عالمـ بـہ زیستنـ

وصـفـتـ رضـا،صـفـتـتــ بـخششـ و عـطا
                    نــامـتـــ علــے بـــود از شــانـــ لافــتـے


                                                                    شاید این جمعه بیاید ، شاید ...

                                                                    http://MahdiBiya.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی