یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

نامم را در حَرَم بردند ...

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۷ ب.ظ

بعد از نماز مغرب و عشا؛ همان روزِ پُست قبلی ...

در جلسه ای شرکت کردیم با موضوع سبک زندگی و آیین های همسر داری با وعظ شیخی  شیرین سخن مثال حلوا همچون نام فامیلش ؛حجت الاسلام حلوایی به همراه ابوی ،مادر و سَبیه...

گوش دادیم و پند گرفتیم و همچنین در لحظاتی در حضور پدر و مادر رنگ رخسارمان عوض شد از شرم و حیا که بحث بحثِ ازدواج بود وامثلها...

مسابقه ای ترتیب داده بودند حضرات فرهنگی دارالعماره رضوی از چکیده ی نصایح فرد مذکور 

خواهر جواب داد و مادر برگه را به نام ما مزیـّن نمود 

در آخر نام مبارک ما را در حرم خواندند و مسرور از این مبارکی آن هم در چه مکان مبارکی ...!

به فال نیک گرفتیم این بخت بلند در جوار حضرت مولی را باشد که سر بخت واقبال برایمان گشوده شده باشد به یُمن این مبارک .


تصویری از ارزشمند جایزه ی نفیسمان 

مملو از بچه کتابِ مفید 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۰۹
1mim-2ta-h

نظرات  (۱)

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۴۶ زائر آسمان ...
دغدغه ی من فرهنگی دینی است..
پست جدید وبلاگم را بخوانید.
ی
ا
ع ل ی
mah00.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی