یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

وحشت محافل صهیونیستی از افشاگری مجموعه مستند «راز آرماگدون»

پخش مجموعه مستند سیاسی «رازآرماگدون» از شبکه بین‌المللی خبر بازتاب‌های فراوانی درسایت‌ها ومحافل صهیونیستی و ضدصهیونیستی و همچنین اعتراف دانشگاه تل آویو به تاثیرگذاری وافشاگری این مجموعه را درپی داشت.

وحشت محافل صهیونیستی از افشاگری مجموعه مستند «راز آرماگدون»

  مجموعه مستند سیاسی «راز آرماگدون» که در چهار سری 26 قسمتی ( در مجموع 104 قسمت) با عنوان‌های «ارتش سایه‌ها»، « معبد تاریکی» و«پروژه اشباح» و با محتوا و موضوعاتی نظیر نقش صهیونیسم در تاریخ سیاسی ایران و پیدایش فرقه‌هایی نظیر بابیت و بهائیت، فراماسونری، تاریخ روشنفکری در ایران، بنیادهای آمریکایی فعال در زمینه انقلاب‌های مخملی مانند سوروس، خانه آزادی، تاریخ مطبوعات، تاریخ سینما و ... و حوزه‌های دیگر مرتبط با ناتوی فرهنگی را مورد بررسی قرار داده که بازتاب‌های فراوانی در سایت‌ها و محافل صهیونیستی و ضد صهیونیستی داشته است.

بازتاب این مجموعه درسایت‌های خارجی وصهیونیستی:

دانشگاه تل آویو ( Tel AVIV Universit ) در گزارش سال 2009 خود با تجزیه و تحلیل این برنامه، به تاثیرگذاری آن اعتراف کرد.

همچنین در گزارش سالانه مرکز اطلاعات تروریستی اسرائیل در سال‌های 2008 و 2009 در مورد این مجموعه نیز آمده است: این مجموعه سعی دارد گرایشات ضدصهیونیستی ایران را تعقیب و به اصطلاح منویات و خواسته‌های انقلاب را علیه اسرائیل در جهان بازتاب دهد.

انجمن بهایی صهیونیستی در تورنتوی کانادا به نام پاسداشت حقوق بشر که در برلین و اسلوو و چند کشور غربی دیگر نماینده دارند در نامه‌ای به یکی از مسؤولان کشور از این که مجموعه راز آرماگدون فرقه‌های صهیونیستی صوفی‌گری را افشا کرده اعتراض کرده و آن را بخشی از سیاست‌های ضد حقوق بشری جمهوری اسلامی دانسته است.

در سایت‌های بهایی از جمله سایت نقطه نظر به طور مشخص قسمت‌های 19 تا 22 مجموعه «راز آرماگدون 4» را به عنوان بازتاب نظرات ضدبهایی جمهوری اسلامی دانسته و آن را محکوم کرده که این بیانیه درهمه سایت‌های بهایی به چاپ رسیده است از این لحاظ به نظر می‌آید که این بیانیه از طرف مرکز اصلی بهائیت در اسرائیل صادر شده است.

قسمت‌هایی از مجموعه «راز آرماگدون 4» با زیرنویس انگلیسی در وب سایت معتبر memri Tv به صورت ویدیویی قرار گرفته که صدها نفر از کاربران این وب سایت در مورد آن نظر داده اند این اقدام memri Tv صدها وب سایت دیگر از جمله : یوتیوب ، فیس بوک ، تویتر ،ای او ال ، VOAرا ترغیب نموده که این اقدام را پوشش دهند. در مجله معتبرweeKly استاندارد که یک هفته نامه صهیونیستی است در شماره فوریه این مجله یکی از نویسندگان معروفش به نام استفن شوارتز در مقاله‌ای مفصل هر چهار سری راز آرماگدون را مورد بررسی قرار داده و آن را بخش مهمی از سیاست رسانه‌یی انقلاب اسلامی علیه صهیونیزم دانسته است.

در ادامه این مطلب اعتراف کرده که این مجموعه یکی از معدود برنامه‌های تلویزیونی بوده که اسرار هزار ساله یهودیان را بر ملا ساخته است.

در پاییز سال 89 و در سالگرد رویداد هولوکاست تلویزیون، صدای آمریکا VOA با پخش قسمت‌هایی از مجموعه راز آرماگدون، آن را یک فیلم ضد هولوکاست نامید و از اینکه کارگردان مجموعه حاضر به مصاحبه با این شبکه نشده ابراز گله‌مندی کرد.

همچنین 25 هزار وب سایت در خصوص این برنامه مطلب نوشته و برخی از آنها بخش‌هایی از این برنامه را با زیرنویس انگلیسی و یا آلمانی بر روی سایت خود قرار دادند.


منبع:ابناء

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۱۷
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی