یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

چیزی شبیه به مرگ...

جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ


اتفاقا درست زمانی که ماشین #آتش_نشانی داشت سمت خونمون میرفت من دوتا چهار راه بالا تر داشتم شیرینی بچه دار شدن یکی از رفقا رو میخوردم .
جلوی #معجون فروشی بودیم.
بهش گفتم ببین چه الکی دارن #آژیر میکشن ، صداشون استرس میده به آدم .
شاید برای هممون پیش اومده باشه که وقتی این ماشین های امدادی رو میبینیم بگیم "ببین برا کی حادثه پیش اومده"
نهایتش میگیم انشاالله که چیزی نباشه ...
اما هیچ وقت فکر نمیکنیم شاید اون ماشینا یه روزی برا خودمون آژیر کشون خیابونا رو پشت سر بذارن.

بیشتر که فکر میکنی میبینی قضیه چقدر شبیه به #مرگه ... نه؟

پ. ن. :: خلاصه اینکه
#بیمه هم چیز خوبی است (#امام_خمینی ره ) 
خودمونو بیمه کنیم حتی برای آخرش...

22خرداد 94 گاز خونه آتیش گرفت که خدا رو شکر به جایی سرایت نکرد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
1mim-2ta-h

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی