یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

کمبود خمینی(ره) در انقلاب های مردمی مشهود است

سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۷:۱۲ ق.ظ
به گزارش بیداری نیوز، وبلاگ ساحل (sahel69blogfa.com) در یکی از مطالب خود به اوضاع کشور اسلامی مصر پرداخته و به بررسی خلأ رهبری این جنبش مردمی پرداخته است. این وبلاگ نویس نوشته است:

شاید این روزها حوادث شکل گرفته در مصر ، در صدر اخبار جهان و رسانه های مختلف باشد و هر جریان و گروهی با توجه به دیدگاه خود و یا آنچه که تمایل دارد روی دهد، تحولات مصر را پیش بینی می کند.

بی شک آنچه که در این میان حائز اهمیت و تاثیر گزاراست ، رهبری و آینده و مسیر این جنبش مردمی است که می تواند این انقلاب نو رسیده را به مقصد مورد نظر برساند.شاید به ظاهر تحولات شکل گرفته در مصر بی شباهت به روزهای انقلابی سال 57نباشد و حقیقتا دیکتاتوری حسنی مبارک به دست مردم مصر دریک حرکت کاملا خود جوش بر لبه پرتگاه و سقوط قرار گرفته اما تفاوت عمده قیام اسلامی مردم ایران در سال 57 با این خیزش جدید مردم مصر در چیست؟

اینکه یک انقلاب توسط مردم و خوجوش صورت گیرد و در حقیقت یک کودتا نباشد هم حسن است و هم نقطه ضعف! یعنی این حرکت مردمی هم می تواند به یک انقلاب اسلامی و الهی تبدیل گرد و هم می تواند به سادگی تحت کنترل دشمنان اسلام درآید.

انقلاب اسلامی ایران در سال 57 که توانست رژیم طاغوت را سر نگون نماید و در پی آن جمهوری اسلامی را بر پا کرد ، بر گرفته از یک ایدئولژی ریشه دار در دستورات الهی بود که رهبری آن را مردی عالم، حکیم، فرزانه، متفکر و مومن بالفطره به عهده داشت و مطمئنا هدفی جز رضایت حق تعالی را در ذهن نداشت و همین امر باعث شد که مردم ایران برای رسیدن به مقصود خود در مراحل مختلف و بحرانهای جاری کشور از هیچ چیز خود حتی جان خود دریغ نورزند.

تاریخ و تجربه نشان داده که غرب و استکبار جهانی در مقابل کشورهایی که ملتش در ایستادگی و مقابل آنها دارای یک رهبری واحد و ایدئولوژی الهی هستند و در نتیجه از جان خود هراسی ندارند (مانند ایران و لبنان و ویتنام و ...)،عقب نشینی کرده و شکست خورده که نمونه ای آن کاملا روشن و واضح است و در مقابل کشورهایی که فارغ از یک مسیر معین و هدف و آرمان الهی هستند(مانند الجزایر، عراق و افغانستان و ..)به خوبی پیروز شده و سیطره استعمار خود را پهن نموده است.

و حال اوضاع فعلی مصر که مطمئنا برای آمریکا و رژیم صیونیستی چه به لحاظ استراتژیک جغرافیایی و چه به لحاظ استراتژیک سیاسی یکی از موارد حیاتی در خاورمیانه و مهمترین همپیمان منطقه ای رژیم غاصب در منطقه محسوب می شود و هراس سران رژیم اشغالگر قدس از تحولات مشابه انقلاب اسلامی ایران در مصر ، باید دید آیا در این میان رهبر واحدی و یا جریان خاصی مانند اخوان المسلمین برای مردم مصر خواهد بود که بتواند یک خط و مسیر مشخص و یک هدف معین را ترسیم نماید تا مردم در قبال حیله گری های استکبار جهانی بتوانند قد علم کنند و به مقصود اصلی خود برسند ؟ که آنوقت است که غرب از همان نقطه ضعف خود یعنی روحیه شهادت طلبی مسلمانان شکست خواهد خورد و در غیر این صورت هر گونه تحولی در مصر بازی برد برد است برای آمریکا و رژیم غاصبگر اسرائیل ...

دریک کلام کمبود یک خمینی در مصر وبرای مردم مسلمان این کشور کاملا محسوس است.

به امید برپایی حکومت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۳
mohammad hossein

نظرات  (۱)

سلام
بنر سایتتون خیلی خوشکله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی