یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان


فراخوان اخیری که از سوی گروهک سبز و سران ورشکسته آن منتشر شده یک بار دیگر چهره پلید و منافق این عده را برملا کرده است . نه تنها سران فتنه بلکه اندک یاران باقی مانده آن نیز میدانند هیچ کس در داخل برای این فراخوان های پوشالی تره خورد نخواهد کرد بلکه تنها دلیل آن یک مانور تبلیغاتی است که در آن از خون شهدای مصر و کشته شدگان حوادث اخیر این کشور به تمام معنی سواستفاده خواهد شد .


در ظاهر هدف این مانور تبلیغاتی حمایت از مردم مصر و تونس است درحالی که از همین الان تبلیغات به همان سمت همیشگی ، یعنی شعارهای تکراری و مرده گروهک سبز رفته است . در واقع هدف از این تبلیغات یک چیز بیشتر نیست و آن آغاز یک جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی . فتنه گران میدانند که نظام هرگز مجوز اغتشاش به ایشان نخواهد داد و با علم کردن بحث حمایت از مردم مصر و تونس که به هیچ وجه سنخیتی با فتنه گران ندارند ؛ میخواهند اینطور جلوه دهند که جمهوری اسلامی مخالف جنبش های مصر  و تونس است وگرنه مجوز برای تجمع 25 بهمن را صادر میکرد .

مردم انقلابی ایران باید در 22 بهمن امسال با حمایت گسترده از نهضت های اسلامی و آزادیخواهانه مردم کشورهای مسلمان مصر و تونس باید این بازی تبلیغاتی را خنثی کرده و همبستگی خود با مردم این کشور ها را نمایش دهند . پرچم های مصر در 22 بمهن 89 در کنار پرچم های جمهوری اسلامی ایران در احتزار خواهد بود .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۲۴
mohammad hossein

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی