یه میم 2 تا ح

1mim-2ta-h
یه میم 2 تا ح

سلام؛
من یه میم 2 تا ح هستم همون lpln_psdk70 قدیمی
اینجا چیزایی که قبلا بودم و نوشتم و چیزایی که بعدا خواهم نوشت و تولید کرد رو میذارم
موفق باشم :|

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
سایت تحت لوای اینجانب

کانال ویدیو های من در دیدستان

9 دی

سه شنبه, ۶ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ

.........محکم تر از همیشه ایستاده ایم .........

می خواستند ایران را تسخیر کنند...در میدان سیاسى؛
 فتنه‌ى سال 88 راجوانهاى ما خواباندند،
 والّا فتنه، فتنه‌ى بزرگى بود
 چند سالى که بگذرد، آن وقت قلمهاى بسته شده‌ى آگاهان بین‌المللى روان خواهد شد، باز خواهد شد، خواهند نوشت.
 ممکن است من آن روز نباشم،
 اما شماهاهستید؛ خواهید شنید، خواهید خواند که چه توطئه‌ى بزرگى پشت فتنه‌ى سال 88 بود.
 این فتنه خیلى چیز مهمى بود،
 قصدشان خیلى قصد عجیب و غریبى بود
 در واقع میخواستندایران را تسخیر کنند.

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------
>

شعار ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی در حماسه تاریخی 9 دی :

سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ خامنه ای وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ خامنه ای

وعده ما یوم الله 9 دی در بیعت با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(حفظه الله)

----------------------http://neverendingwar.blogfa.com--------------------------



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۶
mohammad hossein

نظرات  (۲)

۲۶ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۰۰ هیئت رایة العباس (ع) کرمانشاه
(( اللهم عجل الولیک الفرج ))
دوست عزیز سلام علیکم.وب خوب و پرمحتوایی دارید.از مطالبتون استفاده کردم.انشاالله همیشه در راهتون ثابت قدم باشید.بروز هستیم و منتظر حضور گرم شما و منتظر نظراتتون.
خوشحال میشم هیئت ما رو لینک کنی.
اگه دوست داشتی تبادل لینک بکنیم من رو با اسم .::هیئت رایة العباس (ع) کرمانشاه::. لینک بکن.بعدش خبرم کن که با چه اسمی لینکتون کنم
اگر مایل به تبادل لوگو هم بودید ما رو خبر کنید
در پناه حق پیروز باشید

هیئت رایةالعباس (ع) کرمانشاه

اللّهم اَحفِظ قائدنا واِمامنا وَ زَعیمُنا الامام خامنه ای
یاعلی مدد
۱۸ دی ۹۰ ، ۱۱:۴۷ ســربازجـنگ نــرم
ممنون از شما
موفق و پایدار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی